Sabtu, 11 April 2009

Assalamualaikum warahmatullahi wa barakatuh



Saya ingin memohon maaf sekiranya tidak sempat untuk menjawab persoalan-persoalan yang diutarakan kepada saya dengan secepat mungkin.

Maklumlah,saya bukanlah sepanjang masa di hadapan komputer ini.Pada waktu tengah malam dan seawal pagi sahajalah waktu yang saya ada untuk menjengah blog ini..

Apa2pun saya ucapkan terima kasih kepada semua yang sudi meluangkan masa untuk melihat blog ini..Saya akan cuba untuk tidak menghampakan semua yang bertanya...



Buat ibuku yang tercinta dan adikku Naddia Nasir,diri ini merindui kalian semua...

Semua yang membaca chat box jgn jelous ye jika membaca luahan kasih sayang antara ibu dan anak yang berada di perantauan ini...:)

Doakan saya selalu...Siiru a'la Barakatillah...

Mohd Nazrul Abd Nasir,
bilik 102 ,Rumah Kedah,
Madinat Nasr,Kaherah..

Jam 4.27 pagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...