Rabu, 25 November 2009

Tahniah Nuqman...


Kesibukan demi kesibukan menyebabkan laman ini tidak dapat dikemaskinikan.. Saya memohon kemaafan kepada semua pihak yang sering berkunjung ke laman ini..

Semalam Saudara Hanafi Zulkifli , YDP MKKK pulang ke Malaysia, menjadikan tugas saya semakin berat..Namun segalanya diserahkan kepada Allah taala.. Semoga Saudara Hanafi selamat sampai dan dapat bertemu dengan ahli keluarga yang tercinta.. Moga semangatnya akan terus bersama kami di sini bagi menerajui Majlis Kebajikan Keluarga Kedah(MKKK) di Mesir..

Saya juga ingin memohon ampun kepada ibu dan ayah di Kampung kerana sudah lama tidak menelefon ibu dan ayah.. Rindu di hati hanya Allah taala yang tahu..

Nuqman di atas Tasik Darul Aman :)

Rasanya masih tidak terlambat untuk mengucapkan Tahniah kepada adikku yang tersayang, Nuqman bin Abd Nasir yang berjaya mendapat keputusan yang cemerlang di dalam peperiksaan UPSR baru-baru ini.. Semoga keputusan 4A 1B yang diperolehi menjadikan Nuqman seorang yang semakin dekat dengan Allah taala.. Jangan berasa cukup dengan apa yang ada.. Teruskan untuk menjadi seorang yang mampu menjadi sinar buat umat Islam seluruhnya..

Doakan semoga segala kerja saya berjalan lancar..

Wassalam..

Mohd Nazrul Abd Nasir,
Penuntut al-Azhar dan Masjid al-Asyraff,
Kaherah, Mesir

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum..alhamdulillah us..natijah adik us sama dgn adik ana..tpi dia perempuan..4A 1B...doa sama2 mg adik kita PMR tu dpt natijah yg baik...insyaallah..

    BalasPadam
  2. salam us harap sihat sejahtera disana. mohon us terangkan, seorang perempuan yang ditinggalkan bapanya 25tahun. bila perempuan itu nak bernikah, pihak penikah minta perempuan itu cari bapanya yang dah 25 tahun menghilangkan diri.. adakah wajib cari bapa dia dulu baru nikah atau berwalikan org lain..?


    ana berpandukan keratan akhbar dibawah:

    Gadis rayu bapa pulang walikan pernikahan

    BALING: Seorang gadis yang mahu melangsungkan perkahwinannya hujung bulan ini merayu bapanya, Abdul Halim Ishak yang meninggalkan keluarganya sejak 25 tahun lalu supaya pulang menjadi wali.

    Rosnilam (gambar), 25, dari Kampung Cemara, Jeniang, Sik, berkata bapanya meninggalkan rumah ketika dia baru dilahirkan selepas berselisih faham dengan ibunya, Normani @ Norhanim Zainol, 65, dan tidak pulang sehingga hari ini.

    “Saya tidak pernah mengenali ayah dan tidak tahu di mana dia berada sama ada hidup atau sudah meninggal dunia,” katanya ketika ditemui, semalam.

    Rosnilam berkata, dia bersama abangnya, Hamdi Izawan Abdul Halim, 29, berusaha mencari bapa di merata tempat tetapi gagal.
    dari harian metro 3 disember 2009

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...